Sunday 6 December 2015

habis sekolah

Assalamualaikum semua.



ALLAH. ALLAH. Segala puji bagi Allah. Guess what? Saya dah habis sekolah. Awak, dengar saya! Saya dah habis sekolah. Ahaks. *Muka bangga*


Aku. Gembira. *Joget* Tak menang tangan saya masa ambik Spm dulu. Weh dulu choit. Hahaha. Padahal baru bulan lepas. Okay okay. Saya suka habis skolah. Saya em em semak dengan buku actually. Tapi like my mom said, kita ni kena belajar smpai bila bila. *Uwwww*

Saya bukan budak sekolah menegah agama alihsan lagi, Hahha. Awk sekejapnyaa nyahh!
I will miss my teacher, junior , crushes. Tolonglah faham bab crushes tu. Aku memang banyak minat orang. Hah.

Em. jap. Ada ke perkataan CRUSHES?

LOL. Look i care? whteva girls.

Gais, mana boleh aku lupa semua member2 gua. Hahhahaha. Sedih weh. Macam baru semalam kenal diorang. Haih. Dunia ni. Main main kan? Insan datang dan pergi macam tu je.

Kelako.



Aku sebanrnya ada tujuan hidup aku. Aku taknak merempat tepi jalan weh. Muka aku mana sesuai duudk tepi jalan. Opps. Jangan kecam sis. #SisMainMainJe.

AisyahKhairuddin. Taktahu kenapa. Bila saya buka blog ni, saya teringat dia. Hahahhaa. Saya rindu dia ? Ehhh taaaklah. Takkanlah saya rindu dia.


.....................
.....................


Okay okay.. Okay ! Saya mengaku. Saya rindu. Saya rindu. *Huwaa* Sebab saya kenal dunia blog ni dengan dia. Apa apa saya kan cakap dengan dia. Em. Mana boleh lupa member kacip macam tu.




So, kemana kita cuti ni? Ahaks. Well. Pergilah mana mana pun. Memori kita akan tetap kekal. Kan?




Asssalamualaikum gais. Jumpa lagi. Muah xoxo

No comments:

Post a Comment