Thursday 19 December 2013

ALLAHUAKBAR TERIMA KASIH ALLAH :)

Bismillahirrahmanirrahim.



FUH! LEGA! YEAHHH! ALHAMDULILLAH. Penantian ku selama hampir setahun ini akhirnya berakhirnya juga. Allahuakbar :) Doaku termakbul. Doa ibuku, doa ayahku termakbul. Allah, aku sangat-sangat-sangat bersyukur. Sometimes aku fikir, siapalah aku nak dapat result yang bagus seperti ini? Aku tutup mata, aku berkata kepada sendiri,

"shakirah, UJIAN ALLAH itu pelbagai bentuk. Dia bagi kejayaan harini, mungkin DIA mahu melihat tahap kesyukuranmu, kesabaranmu, Allahurobbi. Dosa aku banyak. Terlalu banyak. Setiap saat aku melakukan dosa. Hatta Setiap langkahku mungkin aku tidak perasan, aku sedang melakukan dosa. 
Aku ... Si PENDOSA. "

Semalam abang ada call :

"Wahh adik abang dapat 9A!! Tahniah~ Suka lah tu~!! Dah nak mintak mende kat walid? Hahahahaha. Tahniah kirohhhhhhhh. Tapi ni baru PMR . Teruskan usaha dan rajin smpai SPM nanti. "

HEHE. Yelah abang~ Abang pun happy. Allah.. Pastu cikma mesej, dan sedara2 ku yang lain. Allah. Haha.

Kawan2 yang lain pun gembira. Hehe. I LOVE YOU ALLS!

And, my crush said ;  "Yeke? Alhamdulillah......... Dah agak dah sebenarnya. :) "
EHEM EHEM EHEM. YEAYYY!! HAHAHA. Thank you :)


Aku. Tak pernah terfikir, terbayang in fact termimpi untuk dapat 9A. Kuasa Allah. Mungkin berkat doa ummi walid doa kawan2 doa guru2.

Dulu dengar je orang dapat straight a's. Sekarang dapat rasa. Alhamdulillah..

Tapi tahun depan masuk kelas SCIENCE.
OMG. Sangat mencabar. Pecahlahh .... otak ..... Hm. Ape2pun Alhamdulillah :)

AKHIR KALAM, Doakan saya tak lalai dengan kejayaan ini. Ini membuatkan saya lebih bersemangat untuk belajar lagi dan teruskan mencapai kejayaan. JIHAD FI SABILILLAH. Allah. Saya akan doakan kejayaan kawan-kawan saya juga. Allahuakbar.

ARYAN PUN SUKA KAKAK SEPUPU DIA DAPAT 9A!! HAHAHA COMEL :*

Bye. Saya sayang semua :) Assalamualaikum! Jangan lupa berzikir hari ini. Berzikir dapat menyucikan hati. In sha Allah :)

No comments:

Post a Comment