Friday 20 December 2013

SAYA NAK NI. SAYA TAK MAIN-MAIN.

SAYA SERIOUS. *Pandang mata* *Tunjuk pisau* *Lidah terkeluar*

Hahaha amik kau. Tiba2 je ganas. Tak, saya cuma..... Nak Barang yang ada Hello kitty.

ILOVEHELLOKITTYMUCHMUCHMUCH ........


OK IAM TO  ADDICTED TO HELLO KITTY.
Hey hello nafsu perempuan ada 9. So what?

Hehe saje je.

OK TENGOK NI :











Masa kecik2 dulu ada je CD Hello kitty tapi dah buang... Seddih kau uallss.
Allahurabbi memang nak sangat.

Memang nak mintak dekat ummi walid tapi hoah taknak lah susah kan diorang. Nanti2 la cari duit sendiri kau beli lah sendiri shakirah oi. SABAR!!!!

K Assalamualaikum. Doakan saya dapat benda2 macam ni, Tak dapat kat dunia, kat akhirat in sha Allah. Heheheheehehe. Sape bagi saya hadiah hello kitty,  i love you!!! (saya tau takde orang akan bagi kbye)


No comments:

Post a Comment