Friday 21 February 2014

Semua ni poyo

Hai hai hai awak semua. Poyo tak saya hahahaha *tiba*



Mesti korang cakap ngarut je shakirah ni.

HMM YELAHHHH~ Cakaplah apapun mulut orang takleh tutup. Bweek.
Hehehe.

Okay2. Tajuk entry kali ni takde kena mengena pun dengan cerita saya. *Booo kepada tajuk tu*

K.
SEKARANG APA?

MASISUPA ! YEAH YEAH.

Masisupa tak habis lagi tapi galok nak buat entry. Lol. Sebenarnya kuiz bahasa arab menang! Hehe alhamdulillah. Saya pesreta kuiz bahasa arab :) <-------------------PERLU KE? POYO KAN

Jujur nak cakap,
Saya nak je cakap kat semua orang tapi takpelah saya cerita kat sini jelah.

Pasal kuiz bhsa arab ni menang, sebenarnya SEMUAAAAA K SEMUA YANG SAYA HAFAL DAN SAYA BACA  ,, SETABUK PUN SAYA ULANG SETABUK PUNG TAK MASUK.

Over tak. Over lebih minah ni.

Kak sabrina ngan kak nad ngan syiqin banyak tolong saya. Tanpa diorang, kalah kut SMA ALIHSAN. Jom ucap terima kasih kepada diorang. Muehehe. Saya hanya menumpang kasih.

Korang faham tak apa yang saya maksudkan ni? Macam tak sampai je patch line saya hmm

Tu je kot nak cerita :)

Kejap2 . Satu lgi nak cakap minggu ni saya sedih sikit sebab saya ada buat sesuatu kat seseorang dan orang tu tak hargai saya. Ye saya tak harapkan apa2 dari dia. Saya ikhlas. Saya bukan nak dia ucap terima kasih kawan or anything but at least bagi lah muka yang manis sikit an. Hmm. Ntahlah malas nak cakap banyak.
Nanti korang cakap poyo pulak kan. Malas je nak poyo *gediknya euw*

Oklah itu saja untuk harini. Sedekahkan Al-Fatihah untuk saya. Takut esok saya dah takde dah kan. Allahuakbar.



No comments:

Post a Comment