Wednesday 22 January 2014

Happy Birthday to me :)

Allahuma Solli Ala Muhammad.



Alhamdulillah, harini dah 16 tahun dah saya.
*Wink wink*
TUA? HEY HELLO.
BUKAN TUA.
TAPI,
DEWASA :)

Wahh dewasa gituh. Dewasa lah sangat bhahahaha. Pagi tadi dalam kereta ummi cakap "Selamat Hari Lahir. Semoga menjadi orang yang matang ye anakku"

LOL.

Masa tu dalam hati "EMMM Okay faham selama ni aku tak matang lah ke apa camne?"
Thank you ummi. Syukran :)



And kat sekolah takdi ada makan kek sikit :)
Kek SNOW CHEESE ~ Hehehe.
Alhamdulillah. Oh ramai kawan2 yang wish kat sekolah tadi...
Baru rasa ada orang kenal saya hahahahaha

Balik sekolah terus check fon ada 30 orang mesej wish birthday kat saya.


Apa?


Ok saje je gurau. 3 Orang je sebenarnya hahahahahaha.
Termasuklah my bff Aisyah Khairudin :)
Thank you sayang. I love you. Friends forever in sha ALLAH :*
Dan dari Nisa :)

Hadiah dapat dari Syafaah.
*Aku ni semua nak cerita biar biar biar semua orang tahu*


Tapi ada satu berita sedih.



My crush.
Kenapa dia tak wish kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa kenpa kenapa
Kenapa? Sebab dia tak carew pasal awak atau apa2 yang berkaitan dengan awak Shakirah. Sedih kan hahahahhaa :(


I'm not mad. I'm hurt. Semoga panjang umur Shakirah. SMA MUMTAZ SUFI. SPM STRAIGHT A'S. Dpat jodoh yang soleh , beriman , baik dan soleh dan soleh dan soleh dan Hensem. Ehem. AMIN!!

Klah nak makan Kfc hehehe. Assalamualaikum semua <3

No comments:

Post a Comment